De Eaters uit Geleen hebben een nieuwe hoofdsponsor weten te strikken. Snackpoint, één van de grotere spelers in de snackbarbranche, verbindt zijn naam voor de komende drie jaar aan de club. Er ligt zelfs een optie voor een vierde jaar. Na het vertek van Microz als hoofdsponsor van de Limburgers, zijn er nu lachende gezichten dat er een nieuwe naamgever aan de ploeg is gebonden.
SNACKPOINT EATERS GELEEN
Snackpoint, met de roots in Geleen, opereert landelijk en heeft momenteel 93 vestigingen in Nederland en één in België. De keten wordt geleid door formulemanager Roger Gielen uit Geleen. Samen met zijn vrouw Marlie exploiteert hij zelf vier zaken.
Tekst gaat onder de video verder
Eaters-voorzitter Ron Lahay is enorm blij dat de club een hoofdsponsor heeft weten te vinden. “De samenwerking is nog pril, maar we hebben al diverse ideeën voor de toekomst. Na diverse gesprekken zijn we vandaag op het punt gekomen dat de contracten getekend worden en de samenwerking een feit is!”
Tekst gaat onder de foto verder
Voor ielen is het cirkeltje nu rond. In het jaar van het 25-jarig jubileum wordt Snackpoint aan de Eaters verbonden. Hij groeide op onder de rook van Glanerbrook en de eerste zaak stond aan de Rembrandtlaan in het Geleense.